Landsgrenzen - Reisverslag uit Wamel, Nederland van Tik Hard Kamp 2014 - WaarBenJij.nu Landsgrenzen - Reisverslag uit Wamel, Nederland van Tik Hard Kamp 2014 - WaarBenJij.nu

Landsgrenzen

Door: De vier van plezier

Blijf op de hoogte en volg Tik Hard Kamp 2014

22 September 2013 | Nederland, Wamel

Hallo liebe kampfreunden,

Nee, er is niks mis met jullie taalinstelling, maar we hebben ook Duitsland aangedaan in onze zoektocht naar de locatie. Een zoektocht van 30 juni t/m 25 september blijft natuurlijk niet binnen de landsgrenzen. Over Duitsland kunnen we kort zijn, we hebben er niet veel van gezien, want we waren er ook zo weer uit. Lekker eten kun je er wel, maar daar hadden we deze keer geen tijd voor. Met zijn vieren gingen we dan ook onderweg naar de volgende locatie die wat dichter bij huis gelegen is. Eenmaal aangekomen hadden Emiel en Eric dezelfde woordgrap in petto bij het zien van de accommodatie. Een kleine lach volgde voorzien van een box*. Tel daar de frons van de gastvrouw bij op en je kunt begrijpen dat we moeite hadden om niet in schaterlachen uit te barsten.

Na het bezoek van de accommodatie was de zoektocht compleet en op de vergadering van woensdag 25 september is dan ook de accommodatie definitief bevestigd!

* Een box is een korte tik van vuist tegen de vuist van een ander persoon.