Het verre oosten - Reisverslag uit Beuningen, Nederland van Tik Hard Kamp 2014 - WaarBenJij.nu Het verre oosten - Reisverslag uit Beuningen, Nederland van Tik Hard Kamp 2014 - WaarBenJij.nu

Het verre oosten

Door: De vier van plezier

Blijf op de hoogte en volg Tik Hard Kamp 2014

25 Oktober 2013 | Nederland, Beuningen

In de zoektocht naar kamp 2014 reisden wij gisteren vast af naar het oosten. En wel naar Beuningen! Aldaar aangekomen troffen we een lege koelkast. Gelukkig gaan de vier van plezier nooit op stap zonder hun eigen alcoholische versnaperingen en werd het toch nog een productieve avond. Diverse activiteiten, nootjes en ideeën vlogen over tafel. Maar wees gerust, Excelentie van Norel houdt het allemaal goed bij. Oja, die bobbel op de foto was ook een van de gespreksonderwerpen die steeds terug kwam..

Terug naar kamp 2014. We roepen iedereen vast op om een verbanddoos mee te nemen. De verwachting is dat een van de kampgangers, lees Margot, deze hard nodig zal hebben bij een van de activiteiten.

We raden jullie ook vast aan de opdrachten die jullie krijgen tijdens het kamp, serieus te nemen. Hoe beter je je best doet, hoe beter je beloond wordt!

Vriendelijke groet, de vier van plezier