Vergaderen, een reis opzich - Reisverslag uit Wamel, Nederland van Tik Hard Kamp 2014 - WaarBenJij.nu Vergaderen, een reis opzich - Reisverslag uit Wamel, Nederland van Tik Hard Kamp 2014 - WaarBenJij.nu

Vergaderen, een reis opzich

Door: Vier van plezier

Blijf op de hoogte en volg Tik Hard Kamp 2014

19 December 2013 | Nederland, Wamel

Ja, laten we niet te laat beginnen met vergaderen want ik wil het niet te laat maken…… Dat is altijd een mooi voornemen bij Tik Hard. Maar als puntje bij paaltje komt staat de één nog bij een kassa die niet wil meewerken en een ander ligt nog een dutje te doen….. Maar na verloop van tijd is toch iedereen wel een keertje binnen en kan er echt overlegd worden.

Het was weer een vruchtbare vergadering. We vinden het fijn dat er zo snel op onze post aan diverse kampgangers gereageerd wordt. Ook het daadwerkelijke kamp staat nu grotendeels in de steigers. Er passeerden weer een aantal grensverleggende mogelijkheden de revue en we hopen dat een aantal ervan een plekje vinden in het weekend.

Dat dit jaar alles anders gaat worden geldt niet voor alles. Want na afloop kon er niks meer op het aanrecht staan vanwege de lege flesjes en glazen….. Maar het was wel weer lekker. De volgende vergadering staat alweer gepland. Daarvan zullen we natuurlijk weer braaf verslag doen.

Steekwoorden van de avond waren: een halfje, eten want nu kan het nog, omkleden, lijntjes en Rambo Bartje

• 30 Januari 2014 - 19:49

Jet:

ik ga ervan uit dat we tijdens het weekend ook zo in de watten gelegd zullen worden als de commissie tijdens de vergaderingen...